You wanna make a memory *

Med tanke på prinsessans fantastiska prestationer och att en tvåveckors Springtour nalkas, beslutades det för att stryka sig från Åstorp nästa helg.
Planen var ju hela tiden att samla poäng, för Falsterbo.
Då vi har fått ihop några, redan tävlat två helger, tar hästhjärtat vid.
Dock är hästen så sjukt taggad och uppfylld av sitt superba självförtroende att jag får smyga fram nyheten med hjälp av en morot😉

Dagsformen är ju det avgörande egentligen, men som sagt, planen är att utnyttja klasserna i Henriksdal till fullo och därefter är det bra och lite större tävlingar.
Hade jag dock vetat detta med underlagen överlag, hade Hässleholm fett lätt valts bort. Men då kollade vi på antalet starter och resonerade "anmäler så många dit, kan det ju inte vara dåligt".
Suck'
Hädanefter vet jag hur jag ska resonera, en kräsen häst är något man ska rätta sig efter! 👈 ❤

Så i sommar blir det kvalitet som Skyrup, Österlen, Björbäck och förhoppningsvis Falsterbo(!)
👍




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback