Everything has a beginning *

 
 
Presentation av mig själv:

Emma är en tjugotvåårig tjej bosatt i en ”by” utanför Lund.

Perfektionist ut i fingerspetsarna, inte så bra när man har en hobby där dagsformen varierar.

Ger inte upp, fast jag allt som oftast uttalar orden, ”jag kan inte” eller ”jag vill inte mer” – okej, det har jag inte sagt så mycket nu när jag har en häst som jag inte vet gränsen på. Och jag inser att allt man har gått igenom, gör en till den personen man är idag och någonstans vänder oturen.

Så kort sagt så är jag faktiskt en ganska rolig person, med den sarkastiska och ironiska humorn som huvudsak! 

Har inte haft en hästig bakgrund i den bemärkelsen, började med tävling på D-ponny 2005 och sitter nu på ett jättesto med jättestort hjärta matchande hennes gigantiska kapacitet.

Beroende på hur mkt man egentligen borde avslöja om sig själv så låter vi första punkten vara sagd nu.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback