Jag skrattar idag *

 
det var ju bara en 120klass, men för det så behöver man inte hoppa snålt(??)
Veras filosofi är ju att hänga i luften länge och väl - visst angenämt problem for sure, men nu när svängarna blev modiga, var vi enligt mig inte värda att trappa ner i listan så mkt som vi gjorde - ´skitet om att placering är bonus och att det viktigaste är att man är nöjd, javisst!
Anläggningen har fått en mer proffsig approach sedan sist jag var här. Toppen med två ridhus för framridningsmöjligheter - underlaget i "hoppridhusen" är high standard!
Så förutom total och stressande kaos på framhoppningen med en redan tjurig/galet pigg madame så är jag väldigt nöjd med dagen!
Banbyggnaden måste jag säga, inte var maxad, men bjöd på sina variationer i vägval - kanske dock lite i enklaste laget -men är ju trots allt andra tävlingen för säsongen, så just nu är det självförtroendet hos ekipaget i fråga som ska byggas på.
 
Tack för mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback