För varje steg vi tar *

Blev en av de många skritturerna jag kommer göra på min stjärna.
Kommer inte tro på ngt annat än att hon blir fit for fight igen!
Så de närmsta veckorna är det stötvågsbehandling 1gång/vecka och Pharmalight minst 1gång/dag och såklart skritturer/promenader samt en massa pysslande och mys med Vera som gäller.

Right now, påväg mot Falsterbo.
Ett välbehövligt break!
En erfarenhet att bo i husvagn rikare jao.
Kommer garanterar svida lite i hjärtat att tänka på att tävlingssäsongen med Vera ligger på is ett långt tag framöver...
Men tillbaka ska vi.
Vera är en av de klokaste hästarna jag stött på och överdriver inte när jag konstaterar att hon vet exat vad som gäller nu och framåt.
Att bli frisk.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback