Det är nånting elektriskt *

 
 
Snälla mamma erbjöd sig att låta den numera enda hårt arbetande i familjen (semester much) att få sovmorgon
- wiho! - Men känner jag mig själv så kommer den kroppsliga klockan väcka mig betydligt tidigare än den elektroniska versionen... 
 
Men om planen stöps som jag vill så blir det en kort arbetsvecka för moi - ledig isf på torsdag också så karavanen kan glida in på Björbäcks tävlingsplats på kvällen - skönt för Vera att hinna acklimatisera sig innan tävlingarna sätter igång och hon ska prestera. 
Ser att det är mastodontklasser detta året - maxantal i, ja förmodligen samtliga klasser, det är lite imponerande. 
Fast å andra sidan är det en helt underbar tävlingsplats med maximal stämning - vare sig man kör dit under dagen eller tar en minisemester while there.
Som så många andra så har man ju en mindre lyckad tävlingsplats, där det sällan går bra (visserligen är begreppet relativt) men har kommit fram till att Björbäck är en positiv sådan - går alltid bra för mig där. 
Så ser ju fram emot att även den traditionen håller i sig!
Vera kunde ju inte annat än att trivas i de fina storlekspassande boxarna, inte mitt i smeten bland allt spring, men ändå atmosfärinsupande.
 
envist och pinsamt nog valde jag att starta med mitt guldglittriga spö från segern i "bästa lagnamn" i Bäverhoppet... är jag tolv inombords eller vad?? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback