Don't let haters tell you different *

 
 
Ett awesome drag has been made! 
Äntligen klippt gräset uppe vid den "gamla" terrängbanan - eller rättare sagt ett mindre fält med damm, pullmanagrav osv.
Vera tyckte det var lattjolajban!!
Red relativt kravlöst på hackamoret och hjärtat uppskattade liksom jag, galoppen i det fria! 
Det kommer absolut användas vid många tillfällen. 
Ser framför mig tillfällen där flåset bättras på for sure! 
 
 
Älskade älskade häst<3
 
 
 
fan, märkte också att mina sviktade stigbyglar börjat knarra ytterst irriterande...
Blir väl till att byta till mina "vanliga" Equipe i kolfiber... Får väl försöka hitta ett par nya sviktade i le grand Falsterbo!
strong&beautiful
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback