I'm glad you came *

 
Hittade efter lite research sidan där fotona från Skyrup hamnat.
Ska bara lista ut hur man klickar hem ett eller två så är det saken king.
 
Antingen så har allmän stress intagit min kropp eller så är det något hälsofel för såhär off och trött var det väldigt längesen jag var...
En störtdykning på betonggolvet under arbetstid var inte heller gynnande för kroppen...
Någon ska ansvara för the action at work liksom -.-'
 
Men fyfan vilken bra helg det kommer bli!
Såvida kroppen inte går i strejk innan fredag så är det middag&utgång som gäller!
Lördag kväll studentfirande hos året-efter Maria<3
Flyttande av hästar till det mest optimala stallet jag kommit över typ forever.
- Stort ridhus på gården med mycket hindermaterial.
- Storrenovering av det ena stallet så det blir topnodge med gott om utrymme för hästar och en chill out-vrå för de tvåbenta och mindre fyrbenta.
- Många stora fina gräshagar.
-Stor ridbana där underlaget utökas till det superba. 
-En väldigt tillmötesgående och roande hyresvärd.
 
Och skulle mot förmodan hästarna vantrivas kan till och med jag offra mig att sova några nätter i stallet för att få dem på andra tankar!
 
This is going to be good!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback